utorak, 10. ožujka 2015.

Otkljucavanje iphonea i odlazak s tmobile pretplate (3. dio)

Nasao sam se sa svojim kolegama, no vec je proslo dobrih sat i pol od kada su mi ukrali moj iPhone. Kratko nakon pridruzili su nam se 2 prijatelja (prijatelji mog kolege) koji zive u Londonu vec nekoliko godina. Jedan je rodom iz Rijeke, a drugi iz Italije.

Apple store u Londonu
Kako je goruca tema bila kradja mog iPhonea, ispricali smo je i njima. Oni su dali legitiman prijedlog, da nebi bilo lose jos jednom kontaktirati Tmobile i to telefonski da se onemoguce odlazni pozivi. Kao sto sam napisao u drugom dijelu "Otkljucavanje iphonea i odlazak s tmobile pretplate" vec sam poslao email podrsci.

No slozio sam se s njima da isplati potrositi par minuta poziva za dodatno onemogucavanje odlaznih poziva. Kolega Edi mi je posudio svoj crni iPhone i nazvao sam korisnicku podrsku i onemogucio odlazne pozive.

Prici ovdje nije kraj, pratite 4. dio.

Nema komentara:

Objavi komentar