utorak, 2. lipnja 2015.

Kupiti iPhone 6 ili ostati na iPhone 4S?

Dilema koju imam već neko vrijeme je da li da se oprostim sa svojim iPhone 4S ili još uvijek nije vrijeme. Meni taj uređaj još uvijek radi savršeno i služi svrsi. Drugim rječima sve aplikacije se uredno otvaraju, sve radi brzo i nikad s njim nisam išao na servis. Za razliku kad sam iPad nosio na servis (o tome ću jednom drugom prilikom).

S druge strane, ne vidim potrebu da napravim toliku financijsku investiciju u iPhone 6.

iPhone 6 da ili ne
iPhone 6, da ili ne?
Pogotovo ne iPhone 6 plus. Što će mi toliki ekran, pa imam iPad mini. Da li da prodam iPad mini i iPhone 4S, pa da uzmem iPhone 6 plus i rješim dvije muhe jednim udarcem? Nisam siguran. Ipad mini mi je već na granici što se tiče veličine, jer kad uzmem u ruke ženin iPad shvatim koliko je iPad mini, ustvari mini. Tako da ne znam koliko imam smisla još manji ekran (što se tiče čitanja knjiga, igranja igrica i povremenog gledanja vidio zapisa na Youtubeu). A s druge strane, ne vidim ni jedan razlog zašto bi mi trebao mobitel s većim ekranom. Jednostavno takve su moje korisničke navike.

Ono što mi se sviđa kod iPhonea 6 i što me privlači je njegov dizajn i ekran koji mi se čine moderniji i atraktivniji od iPhone 4S. Baterija mi je OK na iPhone 4S (kao što rekoh, takve su moje korisničke navike). Pogotovo ako sam u inozemstvu, pa nisam stalno s njim spojen na 3G mrežu i Internet. Tek onda mi baterija potraje.

Sasvim jedna druga dilema je ako i krenem kupit iPhone 6, da li da produžim pretplatu u T-Mobileu ili da uzmem nešto s Njuškala. Taj post ću vjerojatno napisat ako stvarno krenem u tu kupnju...

Nema komentara:

Objavi komentar