srijeda, 10. lipnja 2015.

Otkljucavanje iphonea i odlazak s tmobile pretplate (4. dio)

Prije nego nastavim sa svojom pričom i serijalom "Otključavanje iphonea i odlazak s tmobile pretplate", mali podsjetnik gdje možete pronaći stare zapise:


  1. Otključavanje iPhonea
  2. Otključavanje iPhonea
  3. Otključavanje iPhonea
Priča je stala gdje smo nas četvero sjeli na kavi u Londonu i nakon što sam ispričao svoju nezgodu dvojici novopečenih prijatelja, savjetovali su mi da svejedno nazovem telefonski Tmobile podršku i onemogućim odlazne pozive sa svog iPhonea.

Pripazite na džeparoše koji kradu iPhone i nikad ih nemojte držati na stolu u caffe baru ili McDonaldsu


Tako sam i uradio. Nakon toga sam otišao u obližnju policijsku stanicu prijaviti krađu, iako sam i sam bio svjestan koliko je to uzaludan potez.

Uskoro slijedi najzanimljiviji dio, ali prije nego stignemo do tog dijela, vrijeme je da sebi dodatno zagorčam život dodatnom pretplatom. 

Otvorio sam novu pretplatu i uzeo novi iPhone

Da, dobro ste pročitali. Iskreno ni meni dan danas nije jasno kakve pokvarene gljive sam tad pojeo. Kako bi došao do iPhonea 4S, nisam razmišljao nešto uzeti s Njuskala, nego sam uzeo drugu pretplatu i novi iPhone 4S. Broj sam dao svojim roditeljima koji su ionako bili u financijskim poteškoćama, pa su se barem mogli normalno koristiti telefonom.

Kao vjerni Tmobile pretplatnik (koji otvara drugu pretplatu), dobio sam pravu zahvalnicu na početku idućeg mjeseca. No o tome više u slijedećem nastavku.

Nema komentara:

Objavi komentar